Avokado

Varje år ska jag lära mig att äta något nytt. Lära mig gilla nåt jag inte gillat, med andra ord. Det är bra av många skäl. Man gillar fler saker här i livet, till exempel. ;)
I år är det avokadoår! Det går faktiskt riktigt bra. På kort tid har avokadon lyckats gå från något jag mer än gärna petat undan på tallriken, till något jag faktiskt kan kalla för gott! Heja. När jag var liten aaavskydde jag denna gröna sak, och nej jag kan fortfarande inte trycka i mig bara avokado och i stora mängder, men det går helt klart framåt och alldeles nyss komponerade jag en egen liten busenkel röra som gjorde sig alldeles utormodentligt på smörgåsen! :)
*************
- avokado
- keso
- citronpeppar
*************
Låter kanske inte mycket för världen, men det blev kalasgott. Testa själv, vetja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback