- Eis, bitte!

Puh! Det finns fortfarande några saker kvar på min checklista, men inom några timmar hoppas jag att allting är avbockat och att vi fem som imorgon tar vårt pick och pack mot ÖSTERRIKE <3 kan slappa i soffan med uppladdning i form av "Sällskapsresan II: Snowroller" och våfflor, Våffeldagen till ära. :) Mmmm, vad jag längtar!!
Visste ni förresten att Våffeldagen kom till av att nån inte riktigt fick tungan rätt i mun? Marie Bebådelsedag är det idag och i bondesverige kallades det för Vårfrudagen. Säkert en skåning som fick Vårfrudagen till Våffeldagen, haha... och glada är vi väl för det! ;)
Passar på att önska er alla en GLAD PÅSK!!! Auf Wiedersehen!
*** Kramar *** Johanna ***

Kommentarer
Postat av: magdalena

åh va avundsjuk jag blir!! =)låter som en perfekt uppladdning på en underbar vecka! Hoppas ni får det jättekul! Pusse <3

Postat av: Johanna H

tack söta mägs, och hoppas du blir frisk snart! puss o grattis på våffeldagen hihi!

2010-03-26 @ 00:04:33
URL: http://johannahyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback