Vart tog juni vägen?!

Det är mulet idag, men kanske är det lika bra. Har jobbat på hotellet sedan klockan 6 i morse och kom alldeles nyss hem. Senare ikväll kommer Hannapanna på kvällsfika och innan dess måste jag öva och städa.
Konserten närmar sig och jag känner en liten klump i magen. Mest för att jag inte fått klartecken på repertoar än, vilket gör att jag inte kan fokusera hundra på vad jag nu ska spela. Åh. Formkurvan är väl inte på topp heller såhär på sommaren, efter en veckas semester och nu när jag dessutom jobbar dubbla jobb fram till väldigt nära konserten! :S Hjälp. Funderar på att öva hemma idag - trots att det känns lite elakt mot grannarna - och plöja lite gamla noter. Kanske finns det nåt i mina gömmor som kan lämpa sig bra? Hmm.
Bordet är nästan färdigt nu. Snart, snart. Och OJ vad skönt det ska bli att få i ordning kök och arbetsrum igen! Har blivit lite halvkaos här tycker jag... ajaj, inte så gött.
Något som däremot var gött var gårdagens after work! Fick träffa alla kollegorna och vi hade det himlans nice, med god, fäsch mat och massa försvinnande gott rosévin..! ;) Rekommenderar verkligen en kväll på Debaser i sommar!
Nej, nu är det dags att ta tag i lilla livet här. Tror jag somnar om jag sitter still länge, hehe..! :P Sommarpuss på er!
**********
PS. Vi såg nya Sherlock Holmes-filmen häromkvällen, den med bla Jude Law, och den var kanoners tycker jag! Coolt filmad och precis lagom av allt. Jag är redan sugen på uppföljaren! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej tjejen! Jag saknar dig!! Vad kul att läsa om din somnar:) fy farao vad bra ni verkar ha haft det i Monaco! Ang sherlock, är också ett fan hihi. Hyrde coco Chanel & Igor stravinskij, om du inte redAn sett så rekommenderas den :) som sagt, saknar dig!! Vi får leka i augusti om du har tid i lust hihi. Puss frida

2010-07-02 @ 09:42:34
Postat av: Anonym

tid OCH lust* haha!

2010-07-02 @ 09:44:14
Postat av: erika

Halluuuuu :) Absolut,vi måste ses snart!!!! Gärna skypa en dag också :) Vad sägs om att skypa imorgon eller torsdag och kanske ses måndag? Pussen o kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback