Söndag i sängen...

... känns som en sak jag skulle kunna tänka mig idag! Sjukt trött och blev nästan ännu tröttare när hotellet nyss ringde och jag tackade ja till att jobba imorgon bitti - starttid 05:30! Öhhhhhh...! :S Fan. Men det blir nog bra..? ;)
*
Sjukt bra kväll igår. Jag och Mägs gjorde vårt livs godaste pastasallad och rosévinet flödade. :P Fick sällskap av Jessica och Annika och hade en hyvens afton i vår soffa! :) Mer sånt!! Galet trött idag bara, som sagt, ja. Haha.
*
Kommande vecka känns bra:
- cellokurs, snabbvisit hemhemma, elev, lite jobb här och var, en ganska trevlig attgöralista att pricka av och sen är det äntliigen dags för avresa till morfar! :D Jisses vad jag längtar... efter dem, efter Monaco, efter sol och kanske framför allt en semester med Calle! <3
*
Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback