ÖH!

Har skrivit två långa inlägg nu som jag raderat. Känns inte som om jag skriver nåt värt att läsa. Ändå fortsätter jag... Tredje gången gillt nu då kanske?
Hotelljobb idag. Och imorgon. Klockan väcker mig klockan 04:35 - en sådääär skojig tid att stiga upp på, erkänner jag...
Imorgon blir det gött dock. Då kan jag se fram emot att träffa Magdalena när jag slutat, och att bli av med mina slitna toppar. Äntligen!
Ojoj, nu går det segt för Hydonken här haha. Bäst att aktivera mig med något annat!! ;-) Tre saker står på schemat att välja och vraka mellan innan det är dags för laga och äta mat och sedan somna i soffan, hehe:
- spela cello
- träna
- måla bord

Hmm... where to start? Ibland är det allt bra svårt att ta beslut... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback