La dolce vita!

Jag varvar cello inne med sol på balkongen, jag målar på evighetsbordet och klappar katten.
Ensam hemma för första gången på länge och har det riktigt sommarlovigt. =)
*
*
*
Monaco var fint som alltid. Jag älskar det där. Lilleputtlandet som har allt jag behöver - lugn och tempo, sol och svalka, champage och sjukligt stora båtar, haha. Vi har ätit oss mätta på god mat, fina bilar och vackra kläder. Vi har åkt på utflykter till Italien och Frankrike, svurit åt maneter och skrattat åt annat. Vi har jämfört bubblor i skumpor och sett rekordsmå rumpor. Vi har gått och gått och gått lite till. Vi har sett svenskt bröllop på datorn och hört monegaskerna glädjas åt att prins Albert äntligen fick tummen ur att förlova sig. Vi har ätit rekorddyra glassar, men så goda att de var värda varenda cent. Vi har myst med nära och kära och mått så bra som man bara kan! <3
*
*
*
Nu är vi tillbaka och har firat midsommar på ett tak. Det var väldans trevligt. Igår åt vi oxfilé med goda vänner.
Imorgon drar sommarjobben igång på riktigt för min del, och Calle går på två veckors jobb till innan det är dags för lite mer ledigt.
Är ni i Malmö och vill hitta på nåt, så är jag inte den som är den! Det är sommarlov och solen skiner. =)
Life is good...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild!

Kram från mor din

2010-06-28 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback