SOMmar

Jag slår mig ner en stund framför datorn med en liten skål med vaniljglass. Jag är nyss hemkommen från 1 ½ timmar på stranden - värmen ute är nästan tropisk idag! - och sällan har nog GB gräddglass smakat så gott. <3
Jag är ensam hemma och hade väl gärna haft Calle här. Kvällen är idelisk för utomhusmys med sin käraste. Men han är och gigar och vi ses först imorgon eftermiddag. Däremellan ska jag hotelljobba, upp med tuppen ska jag.
De senaste dagarna har varit härliga. Mamma har varit på besök. Så gött att ha... tid. Tid att umgås och hitta på lite roligheter, tid att prata och bara vara. Vi har sett filmer sena kvällar och solat när tillfälle getts. Igår joinades vi även av pappa och åt mysigaste middagen på Gränden, i härlig sydeuropeisk anda! :)
Lite shopping har vi också hunnit med, däribland ett par sandaler som jag redan ser som mina bästa någonsin (söta, snygga, coola, bekväma, bruna, Marco Polo) och hör och häpna (!!) en snygg spets-bh utan byglar!! Hurra!! Äääntligen verkar iaf Lindex har förstått! Lycka. Att vi som inte klarar av byglar vill ha nåt annat än barnunderkläder med Snoppen, Puh eller Hello Kitty..!! Lindex alltså. Lovely. Känner mig nästan som 24 nu, hehe. ;)
Nej, dags att göra lite nytta i form av något som involverar cello här. Önskar er alla en alldeles underbar helg och håller tummen att finaste vädret håller i sig lääänge! :))
* * * * * *
Pussar Johanna

Kommentarer
Postat av: Erika

haha..."snoppen" :P Heter han inte Snobben? Kul att du har hittat fina saker, jag vill med shoppa! Weeiiii :)

Postat av: Johanna

HAHAA! Årets felskrivning! Jo, visst heter han det. :P Haha. Hrm..! ;)

2010-07-14 @ 17:19:35
URL: http://johannahyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback