Konsertdags!!!

Så var det då Johannadagen och i år även dags för Johannakonsert. (AHH!) Halv åtta ikväll är det dags för mig att ge konsert i Asarums kyrka tillsammans med klippan Olle Sjöberg. Pirr i magen!! :P Nervöst men skoj, ojoj. Hoppashoppas att det går bra! Tojtoj! ;)
Är du i Blekinge och har tråkigt tycker jag allt att du ska maka dig dit. Blir lite blandade gobitar ur cellorepertoaren.
Åhhå varför skrev jag detta inlägg, nu blev jag ju nervös ju, haha! Smart, Johanna..! :oP
Jaja, hur det än går ser jag iaf fram emot en kväll med Calle, Sofia och Viktor efteråt. Ska bli trevligt som tusan! :)
Håll en tumme för mig ikväll om ni har en ledig.
Jag lär väl återkomma här med hur det gick hehe... :P

Kramar från ett lite stissigt namnsdagsbarn!*** <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback