THAILAND!

Igår kom familjen tillbaka till Sverige efter en härlig semester i Thailand.
Borta har varit mycket bra, men hemma är ju bäst. ;)
Var mysigt att komma hem till sitt, till pojkvän och katt. Är också extremt skönt att min kalender än så länge är relativt tom och inte överfylld till bristningsgränsen, vilken den var senast jag var hemma... :P Kändes helt konstigt att komma hem klockan fem idag och inte ha någonting bokat förens imorgon klockan 18! Mmm...
Men åter till Thailand!! :D
Efter en lång resa och känslan av att ha stigit in i ett terrarium och två dagars jetlag med illamående och magknip så det räckte och blev över, infann sig lugnet och jag märkte jag vilket fantastiskt land Thailand är. "Alla åker till Thailand"... Jag förstår varför! :) Det var varmt och vackert, människorna var vänliga och hjälpsamma, maten god och exotisk, ljuden, djuren och ljusen utöver vad jag trodde fanns mer än på zoo och film, vattnet varmare än jag någonsin varit med om, solen skön, drinkarna goda och priset på skinnväskor totalt oslagbart! ;)) Så ja, det har varit totalt underbart! <3
Tusen tackkramar till bästa föräldrarna***
Detta var familjens första solsemester (!) och vi har både slappat och hittat på en massa saker! Lata dagar på hotellets privata strand varvades med snorkling, en dagsutflykt till Bangkok och safaritur. Sistnämnda gjorde vi på mammas födelsedag men kanske var det ändå jag som fick den finaste presenten och en av mina största drömmar uppfyllda: att få kela med tigrar! Visserligen var det "bara" ungar, men oj vilken häftig upplevelse!!! :D
Här nedan följer lite bilder, enjoy!
Kramar // JOHANNA



Kommentarer
Postat av: Hanna!

Det är inte så "bara" att kela med tigrar även fast det är ungar! Det är väl mycket mysigare att få kela! Du ska inte tro att jag kelade med bamse-tigrarna, jag satt skräckslagen med bultande hjärta och en hand på ryggen medan jag tänkte "ta kortet nån gång då!" haha! Puss hjärtat

2010-01-15 @ 15:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback