nya inputs & smaker

Istället för att hoppa in i duschen, återfå värme till kroppen och sedan sätta igång med disk och matlagning så hamnade jag här... Så lätt gjort. ;)
En ledig tisdagskväll. Inte var vecka det händer precis! Bäst att passa på och njuta hihi.
-
Passade på att handla på vägen hem från skolan och har nu helt plötsligt massor med valmöjligheter inför kvällens måltid. But what to choose?? Svååårt. Kanske soppa med matmuffins (men jag hittar inga recept som passar mitt skafferiinehåll), kanske ryggbiff med ris eller varför inte fiskgratäng? Sikken matlyx va. ;)
Jag har förresten kommit på årets nyårslöfte: att så när som på varje vecka testa ett nytt recept!
Inte så dumt, eller hur? Känner att det lätt blir samma rätter som tillagas och jag har ju så många fina kokböcker och för att inte tala om alla recept som ligger och lurar här på nätet..! Ska bli spännande och förhoppningsvis både roligt, gott och lärorikt! :)
Årets lärasigätasak är för övrigt AVOCADO.
(Inte heller så dumt, hörni, att "lära sig äta nåt nytt" varje år. So far so good, folks!)
-
Idag har jag haft cellolektion och scenframställning.
Sweet! ;)
-
Ciao ciao!




Smarriga penn-nudlar i Koh Samui...

Kommentarer
Postat av: Hanna panna

Hej vännen!

Kul att jag hittade till din blogg.

Hoppas allt är bra med dig? Jag och magen mår toppen :)

Kram Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback