Musik och Dans

http://www.myspace.com/jorgenthorsson
Sitter och lyssnar på Jörgen Thorsson (se länken ovan). Jag spelar på hans ena skiva och nu ska ha sätta upp en liten show/konsert och undrade just om jag vill vara med. Klart jag vill hihi. :) För lite annan genre musik nu känner jag, så det ska bli skoj! :)
Återkommer när jag vet mer om detta.
-
Passar även på att lyssna på några av mina gamla låtar och tycker det känns som ett helt annat liv och väldigt länge sedan jag både skrev och sjöng... Lite tråkigt kanske, men tiden fylls som bekant lätt ändå!
Någon dag tar jag kanske upp både det ena och det andra...
Något som däremot faktiskt ska försöka tas upp igen är DANSEN.
Dans...
Jag började danska när jag var tre eller fyra år och höll på med det mer eller mindre enda tills jag flyttade till Malmö. Då skulle jag bara ta en termins uppehåll för att komma in i skolan, men nu har det gått några extra år... Det är jag och Frida som ska börja skaka och sträcka ut våra stackars stela kroppar efter långa vilor, haha.
Mer om detta också. Jag lovar. ;)
Vi får väl se om det blir sneakers, steppskor eller karaktärsskor som - förhoppningsvis - åker på fötterna igen...

Kommentarer
Postat av: magdalena

Tack sötnos!! Hoppas bara jag orkar hålla på nu. Du är bra på att uppdatera tycker jag!Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback