Lördagsmys & fototips

Idag är det lördag och varken jag eller Calle har någonting inplanerat! När hände det senast? Måste i alla fall vara ett par månader sedan... Så idag ska vi mysa och umgås vill jag lova! :) Blir nog snart en tur på stan. Vi är lite segstartade efter en trevlig kväll igår med både examenskalas och tm-fest... ;)
Idag är även dagen då långkallingarna har åkt på. Det är kaaallt ute och händerna har återfått den dåliga cirkulation de alltid har såhär års... Åh, va skönt det var i Thailand! Jag hade inte kofta en enda gång (bortsett från ett svettigt besök i ett buddhistiskt tempel..! :S) och hela jag var så varm och go... mmm!
Men vinter är också mys. Man får ha lite mer kläder på sig bara. ;)
Kollar på resefotona då och då, både från kameran och mobilen. Det får helt klart bli än fotobok av dem! Fotobok är för övrigt något jag verkligen rekommenderar. Man kan göra dem på flera ställen (ladda ner program från tex Teknikmagasinet). Så kan du scrapbooka på datorn din bäst du vill och få kalasfina minnen till dig själv eller som present! Veckans tips! ;)
Önskar er en skön lördag!
Kramar***
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback