Nya kläder!

I söndags gav jag mig iväg på en jakt efter inredning och långärmade tröjor (en bristvara i min garderob denna kalla vinter).
Det gick sådär med sakerna till hemmet, men desto bättre för min garderob, då det visade sig vara rea på MQ. ;)
Jag är en usel fotograf i denna sena timma, men här är i alla fall tre av fynden: två toppar och en kjol. Köpte även två långärmade tröjor (faktiskt, hihi!), men dessa är dessvärre i tvätten och inte tillgängliga för plåtning... Den ena toppen är röd med vita små blommor (?) och kommer från Bondelid. Den andra kommer från H&M och är väldigt basic (!) och svartgrå.
Men här följer då de plagg som ännu inte fått hoppa ur vare sig sina prislappar eller min garderob:
Färgglad top från Zoul med dragkedja bak och puffar på ärmarna!
Svart söt top från Stockh lm och blommig kjol, även den från Zoul.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så tjusig du kommer att bli vännen! :)

Kram Hanna och magen..weii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback