Fröken Effektiv

... det är jag det! Idag om inte alltid. ;) Började morgonen med en promenad i Slottsparken - åhh vad jag älskar att bo där vi bor - och hamnade på Svanströms. Huuur kan jag ha missat denna butik?!? Jag som formligen äälskar både papper, pennor och allt därtill steg ju in i ett litet himmelrike där på morgonkvisten! Och hurraaaa för de hade precis den förvaringsbox jag länge har varit på jakt efter! :))) Så det gav en kick till att städa här i musikrummet. Fint och ordningsamt ska det bli! Har även lagt in tvätten som jag strukit i dagarna (ja, dö inte nu va, haha!), handlat blommor, varit hos skomakaren, styrt upp bil inför kvällens gig, solat och läst på balkongen, myst med Baci, diskat, avkalkat kaffemaskinen... you name it! ;) Tadaa! Så nu vilar jag lite här vid datorn med en kopp kaffe. Mmm!
Just det, har även gjort klart och beställt fotoalbum från Thailandsresan! Ska bli så kul att få dem! :) Eller få och få... de blev ganska dyra... det var ganska många bilder, haha... hrm! :P
Snart dags att packa i ordning vad jag behöver för kvällen, byta om och sminka mig lite. Det vankas kvartettgig på Hällåkra Vingård ikväll! ;)
Håll en tumme att allt går bra - med bilkörning, konsert och allt... det är ju trots allt ett litet speciellt datum denna dag... :S
Ha det så bra!
I'll be tobacco.
Puss!
// Johannaaaaaa ;)
thailand-2010-628thailand-2010-265thailand-2010-286thailand-2010-190thailand-2010-17thailand-2010-583thailand-2010-628thailand-2010-265thailand-2010-286thailand-2010-190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback