Vårbilder från lägenheten:


I köksfönstret brukar jag ha oftast kryddor, tomater och citroner. Nu har jag bytt ut lite och införskaffat lite blommor. Allt för att få upp vårstämningen på topp, hihi. Plantera minirosor i Calles mormors gamla kaffekopp blev sött, tycker jag.



Igår fick jag de här fina påskliljorna av blomsterhandlaren där nere. Han älskar mig, sa han, och gav mig dessa när jag var på väg upp till vår lägenhet. Inte illa, inte illa. ;)
I bakgrunden myser Baci - världens finaste och gosigaste katt. <3



Matsalsdelen har fått lite nya fina blommor den också, min älskade Ittala-vas har fått hoppa till bordet och Josef Frank-underläggen har fått ligga kvar som små färgklickar i det annars ganska vita rummet.



Vårt "nya" tidningsställ ser ni här. Från Yesterday Retro (kolla gärna in deras hemsida med samma namn) som förlovningspresent från mina gulliga föräldrar. :)



Förgätmigej. Blomman med det finaste namnet.
Köpte två till burspråket (se bilden en bit upp).

----------

Åh, vad jag älskar våren! <3
Ljusa kvällar och ljumma vindar gör mig alldeles, alldeles lycklig. Mmmm. :)

Kärlek // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback