På dåligt humör.

Jag är på dåligt humör.
Jag hatar hushållsarbete.
Speciellt när jag knappt har ork nog att bara vara...
Hade helst velat ta det lugnt ikväll, men vi har tvättid.
Som bäddat för dåligt humör.
Älskade Calle hjälper till, håller god min och försöker muntra upp mig.
Vid det här laget vet han att saker som dammsugning och tvätt kan få mig riktigt irriterad.
Illa av mig, jag vet, men jag kan bara inte hjälpa det!
Jag HATAR det verkligen.
GRRRRR!!!!!
Fast inte alltid. Har jag tid och ork så pillar jag gärna och styr upp och gör fint.
Men de dagar som hushållsarbete klaffar med tid och ork är lite sällsynta...
Hrm.
Ingen därute som har lust att komma hit och diska och tvätta lite kanske?
Jag kan betala i kaffe och surdeg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback