I väntan på efterslag...

Torsdag och enda kvällen den här veckan som jag och Calle är lediga, yey. Ska bli mys att äta middag ihop och se en film. Även om det är en skräckis vi ska se! Huuu! Vi hyrde tre i helgen och det är bara den kvar, så det är ju bara att gilla läget och vara glad att man inte är ensam hemma, hehe. :P Ska tydligen vara riktigt läskig... "Paranormal Activity" heter den och är samma stil som "Blair Witch Project"... ahh! Blir litta skraj redan nu, haha. ;)
*****
Imorgon bär det av till Karlshamn för min (och Fridas! =) ) del. Det är dags för årets wienermusikboost, hihi. Ska bli mys att komma hem och lira med de gamla godingarna. ;) Umpa---paaa, umpa---paaa!
Konsert lördag kl 18 för er som inte har andra planer, på Stadsteatern i Karlshamn. ;)
*****
Möttes förresten av min sprillans nya almanacka i brevlådan idag! :)) Så roligt att både göra, få och ha!
www.personligalmanacka.se för er som inte redan har en!
Min blev grön, med grön snodd och en söt fågel på framsidan, tillsammans med mitt namn och 2010/2011.
Formatet är MINI och den blir kanon tror jag! Heja, heja.
Åh, jag älskar almanackor alltså haha. Och ojojoj, vad min är sönderklottrad nu när den lider mot sitt slut... ;) Och fylld av färger och klistermärken, haha! :P
*****
Nej, nu är det dags för mig att laga mat här!
Nötfärsbiffar och rotfruktslåda, tänker jag mig. Mums. :)
Ha en trevlig kväll!
AUF WIEDERSEHEN!!

Kommentarer
Postat av: MarieFashionBook

Låter som en riktigt trevlig kväll!! Ska nog kolla in den där sidan med personlig almanacka. Dom e ju så himla fina som du å Mägs har!!! Ha de så bra!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback