Första veckan, check!

HELG!
Tänk så skönt det är med helg, när det är skola i veckorna. ;)
En vecka har gått, men det känns som en evighet. Som om jag alltid varit där. Men samtidigt går tiden så fort?!
Konstigt.
Skönt med helg i alla fall. Lite ledigt ska det bli, även om det finns såå många saker jag skulle behöva öva på och lära mig! Helst NU, som ni förstår. Hehe. Men man behöver visst lite tid ibland. Och lite vila. Skit också. ;P

Imorgon ska vi ha lite kräftkalas här. Ska bli mycket trevligt. Har dock en hel del att fixa till det. Och givetvis vet jag inte vart jag ska börja! Typiskt. Städa eller handla? Fixa eller trixa? Hmm... tricky!

Btw så verkar det som om jag nått den åldern då alla i ens närhet börjar bli med barn. Helt galet vad många jag känner som har blivit föräldrar eller ska bli! När blev det så? Hur blev det så? Är jag såå gammal? :P Haha. Myspys är det i alla fall!!! <3 Även om det gärna får vänta ett par år till för min egen del.....
Som sagt, tiden går fort.

Kroppen börjar sakta vänja sig vid att sitta och spela cello hela dagarna. Tack! Hehe. Och bit by bit börjar jag komma ihåg hur det var man gjorde med den där trälådan och pinnen, vad kluttarna på notsträcken betyder osv... Amazing. Haha.
Förbaskat skoj är det i alla fall att spela! Whii. Håller på med Chopins cellosonat nu. Den är fin och skoj.
Lyssna på:

http://www.youtube.com/watch?v=IF9fUdoYNNU&feature=fvw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback