Göra. Gjort. Hjort.

Puh, vilken dag! Kan knappt fatta att helgen redan är här och oj vad skönt det är! :) Dock har jag lite kvar att göra innan jag kan koppla av ordentligt idag. Lite mer övning och ta upp sista tvätten, sen jeflar jag har gjort massor idag! ;) Gött med dagar då man styr upp sitt liv och tar tag i saker man skjutit lite på... Kanhända att jag sticker till biblioteket och lämnar lånade noter i bara farten! :P

Haft metodiklektion
Spelat cello
Tvättat tvätten
Meckat med praktiken hit och dit, här och där
Ringt danska fiolbyggaren och bokat tid för nytt stall


... har jag gjort idag.

Skulle också kunna...

Spela lite till
Lämna noter på bibblan
Hämta en bok jag beställt
Hämta min cykelhjälm (!!)
Diska
Köpa större syberhörslåda (eller en till liten fin)
Sy på min klänning no. 2

Livet är uppenbarligen fullt av möjligheter! ;)
Faantastiskt.

Planerar att lägga upp bilder på både min förstsydda klänning och min cykelhjälm. Tills det sker får ni njuta av svartvita texter. ;)
Ha en skön helg!
Och är ni i Höganäs imorgon kl 22.00 tycker jag ni ska lyssna på Karin Turessson med stråkkvartett! :)


HEEEJ!
Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback