två av fem, check!

Vecka 2 av 5 på praktiken är nu avklarad. Det går ju rysligt fort, måste jag säga! Skönt det. ;) Hihi.
Det är roligt och lärorikt, men det jobbiga är att hinna och orka med allt annat man vill (och borde) göra... :S
Ska bli skönt att bli totalt egoistisk och nördig sen när det är vanlig skola igen, hehe. :P
I veckan som gått har jag, tex:
- vickat som körledare
- spelat på en mässa med banankvartetten
- längtat till helgen, haha
Imorgon blir det brunchgig med Mägs, annars är faktiskt helgen obokad!! En av få innan jul... Ska bli gött att sova, andas, ladda batterierna, öva... Calle jobbar så jag hoppas kunna få en hel del gjort. :) Och mysa resten...
Nu ligger Baci halvt insnurrad i en plastpåse (sådär bra va?)... Hon är verkligen en konstig - men alldeles underbar - katt. Hihi! Häromdagen låg hon och sov med hela huvudet intryckt (och då menar jag INTRYCKT) i mina inte alltför nya gympaskor... haha. Craaazy cat... <3
Är för övrigt vansinnigt sugen på att börja dansa pardans med Calle. Vi har pratat om det till och från men efter att ha askulterat på treornas pardans idag och förra veckan så är jag sjukligt sugen hihi! :)) Och att dansa klasser igen... show... jazz... och lära mig balettgrunderna ordentligt... Vore nice. Kanske efter jul? Ska komma ihåg att anmäla mig i tid denna termin! Fick inte plats nu i höst... :( För är det nåt jag saknar, så är det att dansa. Att dansa är helt klart en livsstil, och det är en bit som fattas mig... Hoppashoppas jag kan få ihop det till våren! :))
Nej, nu är det dags att börja öva här. Liiite seg tid en fredag, men vad gör man? (Man hoppas att grannarna antingen är på jobbet eller halvdöva...)
Ha en skön fredagskväll och helg!
Kram // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback