Praktikuppladdning pågår*

Insåg att det skulle bli lite för stressigt och inte så effektivt att det var värt det att skynda till skolan idag innan praktiken. Tog mig liten sovmorgon istället och ska snart sätta igång att öva och fixa det sista till idag och imorgon på praktiken. Sistnämnda gör jag möjligen på tåget till Höör... För jag måste hämta min cykel också, som tyvärr gick och blev krasslig i förra veckan. Men nu ska han vara fit for fight igen och jag är redo att fara fram på min röda springare, hellre än att strula med stadens bussar... puh! :P
-
Min lilla förkylning håller i sig men tycks vara på bättringsvägen. Så länge jag inte har ont i halsen gör det mig inte så mycket! (För fy, vad jag avskyr att ha ont i halsen!)
-
I helgen bär det av till Karlshamn. Ska dit (med tre vänner från skolan) och spela konsert med gamla goda KMS. Ska bli mysigt. Planerar långhelg så jag kan passa på att njuta lite av mitt gamla "him". :)
Sen är det bara en veckas praktik kvar. Whiii! (Nu har jag börjat räkna ner dagarna).
-
Jaha, då var det dags att komma igång då.
Ha en bra dag i vad som ser ut att vara en skön höstdag i Malmö i alla fall.
Kramar // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback