höstruskmysarhelg*

Ute är det höstrusk. Jag myser på bäst jag kan.
Än har jag inte fått nog...
-
Idag är det dags för vårt andra hotellmingel. Det är jag och Mägs som spelar och vi har tagit oss namnet SCAPA. (Uttalas som skapa, fast stavas med ett c). Ska bli trevligt, även om jag anar att det inte kommer så mycket folk nu när vädret är som det är... Men vem vet, det är ju Rosa Lördag, så kanske folk går ut ändå? Vi får hoppas. :)
-
Hade gärna tagit en tur på stan sen, men vi får se hur det blir (shopping med cellon brukar vara lite... sådär skoj). Men så vill jag ju gärna ha en oversizetröja med lång ärm. Har massa långa linnen och t-shirts, men nu när hösten är här behövs lite mer tyg... Och tights och tröja är onekligen en oslagbar kombo för slappa dagar. ;) Hanna hade köpt en fin på Gina tricot, så kanske får det bli en sväng dit. Axlar och väder får nog avgöra.
En höstjacka som står emot vatten borde jag också skaffa mig... hrm! Hur klarade jag mig i fjol, haha? :P
(Svar: jag blev blöt ganska ofta, och tids nog så torkar man ju, hehe).
Såg en kalasfin Peak-jacka på MQ, men jag tycker inte riiktigt att 3000 kr är vad jag vill lägga på en höstjacka... hrm.
Och så fortlöper min till synes eviga jakt efter den perfekta plånboken. Min är fin, men på tok för stor. Har spanat in mig på några handsydda plånböcker från Meloa, men såklaart är det bara lång modell kvar, och de vet inte när nästa leverans kommer... åh. :P
-
Fick två spontangäster igår kväll: Hanna och Daniel, som båda blivit "övergivna" av sina partners. Blev en trevlig kväll i soffan, med mysfilm, gott vin och förträffliga popcorn, hihi. ;)
-
Nej, nu ska jag göra mig i ordning och ta mig till hotellet. Är ni i Malmöomgivningen, sugna på brunch, så föreslår jag Rica Hotel på Stortorget. ;)
-
Trevlig helg!
JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback