This is it

Igår blev jag och Calle med elektrisk tandborste - något vi funderat på att skaffa länge. Så nu hoppas vi att det är så bra som alla säger att det är. ;) Måste ju dock erkänna att det kändes sjukt läskigt att borsta med den och om jag nu ryser av vanlig tandborstning kan ni ju bara gissa hur mycket gåshud jag hade på min kropp, haha! :P
Idag är också dagen då årets julrepertoar tar form. Kvartettrep med "Den heliga natten" i eftermiddags och ikväll ska akademiska börja repa in allt till nästa veckas julkonserter... Sen är det julkonsertvecka i skolan nån vecka därpå. Kan verkligen inte förstå att det är Första Advent redan på söndag! Galet men sant. Och mysigt, så klart. :)
Två dagar kvar sen har jag och Calleman varit ett par i fem år. Också lite galet men sant, hihi. Och alldeles, alldeles uunderbart... ;) Firar med mys i Köpenhamn. <3 Mmmm. Mer om detta längre fram, I promise. ;)
Men det var allt för nu. Ha en skön kväll, gott folk!
// JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback