Nedräkning till Jimmy Choo...

Igår kväll fick jag stuvade makaroner-cravings och det ena ledde till det andra och Calle kom på att han var sugen på att se "Nils Karlsson Pyssling", hihi. Så på vägen hem från skolan (I'm back and I love it, hihi!) köpte jag både kötbullar, mjölk och filmen i present till min man. ;) Så nu har vi ätit en god middag och sett på Astrid Lindgrens fina film. En något annorlunda men ack så mysig kväll. <3
-
Tillbaka i skolan alltså. Såå skönt. Ego, ego, ego. Öva, öva, öva. :)
Önskar jag kunde gå i skolan hur länge jag ville... :P
Gissa om det ska bli skönt att hinna hem och varva ner och äta kvällsmat innan morgondagens orkesterrep, istället för att komma direkt från praktiken? Mmmm. Lyx. ;)
-
Jimmy Choo har designat för H&M och nästa lördag är det dags! Attans att jag spelar på brunch just den dagen, men jag planerar och håller en tumme och hoppas hinna dit en sväng innan jobbet... Vore allt bra fint med en kuvertväska, en glittertop eller nåt annat tjusigt. ;) Skorna är ju förbaskat coola, men jag inser ju mina begränsningar... Men håll till godo med lite ögongodis:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback