Jimmy Choo-shopping!

Så var den här, premiärdagen för Jimmy Choos H&M-kollektion. Och lika snabbt som den kom, tog den nog slut... Det var inte mycket fanns kvar när jag och Magdalena slutade vårt mingelgig på hotellet och begav oss till H&M. MEN!! Men just de saker jag spanat in mig på fanns kvar! Whii! Shoppinglyckan total, hehe. :)) Så det blev till och med lite mer shopping än väntat, och ganska oväntat precis vad jag ville ha, tjoho!
Siktet var inställt på den rosa kuvertväskan och det smala armbandet. Hade även spanat in mig på ett brett armband, men det var tyvärr slut. Vi lyckades dock komma över de två sista armbanden av en annan bred modell, vilket kommer bli finfint till min nya svarta klänning. :) Dagens shopping blev alltså följande:
Kramar // JOHANNA

Kommentarer
Postat av: calle

Hej hej

2009-11-16 @ 00:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback