Vår nya lya!

Idag lånade vi nycklarna till vår nya lägenhet, för att kolla in den lite mer noggrannt, ta lite mått och lite så. Den var till och med bättre än vi kom ihåg! Det kommer bli bra det här! :D De har inte börjat med målning eller golv, men hur som helst så kommer den renoveras snart och så fort det är klart ska vi börja flytta in, hihi!

Så länge jag kan minnas har jag drömt om fönsterkarmar stora nog att sitta i. Jag har alltid älskat det, och hoppat upp så fort tillfälle getts. Och nu visade det sig att karmarna i vardagsrummet är stora nog! Lycka! :D Whiii. Så här såg det ut:




Dessutom verkar kylskåpet vara specialdesignat för mig: man ska tydligen alltid ha en flaska Champagne på kylning! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback