Söndag

Jag är så sömnig så jag knappt orkar öppna båda ögonen samtidigt. Men tvätten är klar om en stund, så det är väl bara att hålla ut - för att sedan med besked kollapsa i sängen..! Det har varit en hård helg, haha. Blev fest både fredag och lördag. Har med andra ord inte sovit så mycket! Öhh... gäääsp... Men roligt har det varit! :)
Lite vettigt hann jag göra igår, men idag har det inte gått många knop här. Dock har det varit en väldigt mysig dag. Den har spenderats med Erika och bara det är ju lite glitter i tillvaron, hihi. ;) Vi åt långfrukost här hemma, promenerade, åt glass vid kanalen och pratade och mös. Mmm! (Härligt att ha dig så nära, snäckan!!)
Imorgon är det skola igen. Puh. Hade behövt en helg nu att ta igen mig på, haha! :P Men skola it is, men en ovanligt lugn vecka verkar det som. Hurra! Tid för övning och resterande skoluppgifter. Blir nog bra det. Imorgon vankas det även flyttmys hos Hanna! Dags att bära lite lådor, tror jag. ;) Ska bli skoj att se hur lägenheten har blivit nu när väggar och golv är klara! :)
Katten är för övrigt löpande och aaningen irriterande. Hon har de konstigaste ljud och ställningar för sig och husse börjar bli smått galen på henne... stackarn! Kastrering får det bli så snart magen hennes är ordentligt läkt. Yey. Hehe. Men tyvärr inga Bacibebisar då... :( Jag får klara mig. ;)
Nej, nu ska jag kolla in veckas F&S-schema, sen hämta tvätt och sova!

GOD NATT, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman"! kul att se att ni har det så bra. hur mår lilla bacci nu då? när flyttar ni in i den nya lägenheten? hoppas vi ses snart! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback