Smack och smock

Smask är över för i år. Och vilket kalas det blev! Sånt röj på scen och vilken fest sen! Helt underbart, helt enkelt. :)))
Vad ska vi nu se fram emot resten av terminen, undrar vi?

Pappa skickade ett sms som gjorde mig väldans glad idag. Han och mamma var här i helgen och igår gick vi och gick vi... och hamnade bland annat på Vero Moda. Idag kom följaktligen ett sms med innehållet: köp den söta blusen! Whii! Så det har jag gjort. Så fin, så fin. En ljusbeige blis med stråveck och små volangarmar. Så söt så söt! <3 Tacktacktack! :)))

En annan trevlig sak är att jag verkar kunna få nya reseersättningar utställda på mig. Jag hade ju helt missat att det fanns sista datum att lösa in dessa pengar och stod snopen och lätt tårögd förra veckan då jag upptäckte detta. Men det verkar alltså att gå att fixa - tack och lov! Lättar mitt hjärta (som sparar vad jag kan inför våra analkande dubbla månadshyror... ahh!!). 750 kronor är ändå 750 kronor. En respektabel väska, men också ganska mycket mat. Hehe. Och NEJ, inga väskplaner, haha! :P

Dock blev det ett inköp igår... för ääntligen hittade jag ett par snygga chinos! Whii! Mörkblå blev det. Så idag är jag så check så, hehe. :P

Nu ska jag ta tag i lite saker, sen ska jag laga mat till mig och Calle som slutar om en stund.
Sen blir det chillkväll! :D

Pusspuss // Johanna


ps. Grattis till Flink som fyller år och till Hanna och Johannes som äntligen har blivit med 3a! :) ds.


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack min underbara. <3 vi gillar den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback