blähh

Det finns en massa små saker som jag borde göra istället för att bara sitta här. Men jag orkar bara inte. Jag har börjat bli förkyld och det finns få saker som gör mig så ur form (och humör) som halsont. Grr! Så istället för att diska kollar jag på fina lampor, och istället för att fixa annat så letar jag sjuan-stolar och kollar facebook. Jaja. Blir nog bättre snart. ;)

Är så förbannad på en kurs vi läser, eller snarare på läraren som har det. Han är inte bra någonstans, har världens skränigaste röst och de fulaste kläderna jag någonsin skådat. Inte alls provocerande. Gahh! Dessutom envisas han med att använda sig av ett datorprogram som ingen annan på skolan har. Han tar varken emot papper, mail eller nåt annat. Bara sitt jäkla program. Som uppenbarligen INTE vill samarbeta med mig! Suck! Trodde ju jag var klar med det..!
En lektion kvar, sen är det över. Och nästa gång är det utvärdering. Hoppas alla skriver vad de tycker!!

Både sommar och flytt närmar sig med rekordsnabba steg. (Urk, vem röker i sitt köksfönster - det blåser in här! Fyyy.) Vi har börjat packa och planera, men det finns många fler saker som ska i lådor, fler saker som ska fixas, ändras, flyttas... puh! Imorgon kväll tar dock både jag och Calle en paus från Malmölivet och åker på middag hos farmor i stugan. Mmm! :)

Nej, men om jag skulle styra upp lite här ändå. Yep.
Kanske lite aggressioner (eller baciller) försvinner! ;)

Kramkram
Hydonken***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback