trummor - middag - utförsåkning

I vanliga fall brukar projektveckor (såvida jag inte sitter i orkester) mest ge mig ångest och göra mig stressad över allt jag borde och skulle vilja göra istället. Det här är första gången jag inte känner så. Första gången jag bara gillar läget och gör det bästa av situationen, försöker att stänga ute resten och bara ha kul. Och det har jag! Är i en himla trevlig och ytterst glad grupp, haha. Och vi spelar på våra stora trummor. Otight som tusan för det mesta, men ändå, vi har skoj. Och nån gång då och då, då svänger det faktiskt. Hehe. Hur lunchkonserten (!) blir imorgon återstår ju dock att se..! :P
Sen på kvällen kommer Erika över och äter middag. Ska bli så trevligt så! :) Så skoj att ha henne inom räckhåll, hihi.
Sen är det dags. Dags för nåt av det bästa jag vet: skidsemester! :D Whiii! Håller tummen för sol, snö och bra åkning! <3

Until we meet again.
Kramar från Johanna***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback