Så var praktiken igång!

Så var praktiken igång. Idag var jag på celloskolan och jag tror det kommer bli bra. :)
Imorgon väntar gymnasiet... hoppas det blir bra det med!

Slutade kl. 19 och begav mig då bortåt musikhögskolan. Stannade till på favoritcafét Evas Paley och åt en finfin lasagne. Där satt vi, jag och herr Cello, och tittade på folk och försökte få upp värmen igen efter att ha varit ute i kylan. (Konstigt väder idag förresten - allt från regn och rusk till massa snö, och så tillbaka igen). Sen tog jag mig alltså till Artisten och möttes upp av Jonas, som (ännu en gång) lotsade mig till ett övningsrum. Skönt att hålla igång så gott det går - även om det känns som på tok för lite... Dock har jag övat på de senaste veckorna, det märks. Märks också i bemärkelsen att jag känner mig lite sliten i kroppen... Lite vila hade kanske inte varit fel... Snart... Får se förbi värken i axlar, mellan skulderbladen och i svanken så länge... Men när tid finnes ska Hyddan boka massagetid! Mmm. ;)
Viss värk beror säkert också på att jag inte tränat på en vecka nu... Det slår liksom aldrig fel. Hurra för gym och gympa - så bra det är! Det saknar jag redan, vill jag lova... Men annars klarar jag mig bra tycker jag. Ebba väger ju upp det mesta här i världen, tihi! <3

Nej, men nu ska jag ta en sista koll på vägen till Hvitfeldska, och sen blir det nog till att sova.
God natt, gott folk! :)
Krram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback