I väntan på... myshelg!

De flesta dagarna har jag extremt lugnt och skönt och enbart praktik på kvällarna. Idag och imorgon är dock undantag.
Idag var jag på Hvitfeldska från morgon till kväll och imorgon blir en heldag det med, som börjar med att celloskoleeleverna ska spela mingelmusik på morgonen, och ha ensemblelektion/er?/ på kvällen. Däremellan ska jag träffa både Linda och Åsa! :) Och tänkte dessutom mygla mig in på musikhögskolan och hänga/öva lite där... ;)

Sen är det bara torsdag och fredag kvar innan det är helg och en hyfsat efterlängtad pojkvän kommer dyka upp här i götet. ;)) Ser fram emot helgen och massa mys! Sen är det fasen sista veckan. Tiden gårt fort när man har roligt! Och det har jag faktsikt. Ebba är en ängel som sätter guldkant på allt och alla och skolorna är jag helnöjd med (och allt vad de innebär). Och det där med lite egen tid och att ta det lugnt, har inte varit helt fel det heller, känner jag... ;)

På lördag ska jag och Calle äta på vår gamla favvorestaurang Knossos (
www.knossos.se) Mmm! Ett mysigt bord för två är tydligen reserverat. Iiii! ;) Grekmat, mys, vin och middag ute på tu man hand, följt av utekväll - ja, det ska bli ROLIGT! :D


Nu ska jag kolla hur det går för min tvätt (såå skönt med tvättmaskin inne i lägenheten, heja!) och sedan blir det nog lite läsning av min bok. Eller sortering av foton. Kanske till och med båda. ;)


På återseende!

Kärlek // Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback