I solen med Salander

Lisbeth Salander. Min nya idol. Och snart har jag läst ut trilogiiin! Åh. Så himla tråkigt. Varför var Larsson tvungen att dö?
Jäkla bra böcker de där "Millenium" i alla fall - läs dem, om du inte redan gjort det!
(De ÄR så bra som alla säger, jag lovar).
Så vi hade lite balkongmys idag; jag, Baci och boken. Solen var underbart skön. Mmm! Äkta sommarlovsfeeling! :)
Mer solmys blev det på Ribban i årets första utegympa - så himla gött! ;)

Just nu sitter jag i vår goa soffa, dricker Marled-te och slökollar lite på Beck på TV4.
Har hyrt filmer, så kanske blir det istället? Jag hyrde för en gångs skull, så det blev lite draman, hehe. Draman och så Gustavs film - den måste vi ju bara se. ;)

Vi trivs för övrigt som fiskar i vattnet här i vår nya lägenhet och dess nya område. Här är så lugnt, skönt och fint. *ta i trä!*
Och lite i taget får vi det fint här i våra 85 m2. :)
Välkommna ni som ännu inte varit här! Och välkomna tillbaka till er som varit här, hihi.
Ska bli gött att få lite tyg och konst att fylla ut med - lite färg och motiv och lite mindre eko... ;)

Nej, nu blir det svårt att följa med herr Beck och lyckas formulera meningar... Men ha det så bra!
Imorgon blir det mer sommarlovsmys, och så är det dags att ta upp övningen och ge två lektioner. Blir gött.

Hilsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback