Sommarlugn.

Frågan är vart sommaren, solen och värmen tog vägen? Kommer den tillbaka? Jag saknar den...

Sommarlovet består i alla fall, och det är fortfarande lika underbart. Längtar inte ett dugg tillbaka till vardagen, hehe.
(Dock kommer jag ju tycka det är skönt med rutiner när de väl kommer, så nej, ingen direkt panik hehe).

Denna veckan står jag som reserv på jobbet, men igår var det inte mycket bokat någon av dagarna.
Veckan är dock fylld av lite smått och gott:

Måndag  - träning (äntligen!!) och tvätt (inte äntligen...)
Tisdag    - celloelev
Onsdag  - storalägenhetsstädardagen på Hallingsg.
Torsdag - blodgivarförsök #1
Sen till helgen går Calle på sin sista vecka semester, och då vankas både Ystad och Göteborg! :)

Lägenheten fick ett fint lyft i fredags, då mamma och pappa var här och hjälpte oss fixa med tavlor och gardiner.
Hade jag varit liite mer teknisk hade det här kommit två bilder, men istället får ni ta del av den iriver jag idag blev ägare till. Tack snälla, snälla Calle! :))) Äntligen har jag en mp3 igen! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Så härligt att ni kommit på plats i er lya! Vi får komma nerom en sväng nu i höst och kolla in stället:) Hörde att ni hade pub neranför er... Calle skvallrade:) hahaha,, Må väl prinsessan!Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback