Sommar, sommar, sommaaaar

Bloggen uppdateras sällan, men det är ju å andra sidan sommarlov och allt vad det innebär... ;)

Förra veckan spenderades i Karlshamn. Hem till mor och far för mys och inte minst Östersjöfestivalen, där både jag och Calle hade spelningar lite här och var. Calle funkade runt med sitt band och jag hade Banankvartetten på besök och det blev både bröllopsgig och spelning på Stora scenen. En kalasfestival med andra ord! ;)
Här kommer den första och hittills ända seriösa bilden på oss, hihi:



Idag tog jag och Calle tjuren vid hornen och cyklade till golfbanan här en bit bort. Äntligen!! Var såå länge sen jag spelade men ojoj vad skoj det var att stå där på rangen och slå! :) Fick helt klart mersmak - även om jag i början kände mig som världens sämsta golfare, haha. Quite a view... :P
Nu ikväll har Hanna och Johannes förgyllt vår tillvaro. :) Jag lagade kycklingspett och citronfromage. ;)

Imorgon blir det teater på Marsvinsholm! :)
Hoppas och ber att regnet håller sig borta...

Kramar // Johanna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så himla fina ni är - jättesnygga

2009-07-26 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback