Snart åker de av!!

= De kluvna topparna!

Så har jag ääntligen tagit mig i kragen och bokat en klipptid! Modig nog att testa en ny salong där Linda klippt sig och blev jättefin. Ahh. Nervöst är det alltid! Lite som att gå till tandläkaren... :P Jag är varken rädd eller orolig och tycker det ska bli gött efteråt, ändå så finns viss ångest där... Ska bli skönt att bli lite ompysslad på huvudet i alla fall. :)

Jag har jobbat idag. Dag två av fyra denna vecka. Sen blir det Karlshamnssemester. Eller semester är kanske fel ordval då jag ska spela både här och där. ;) Men Karlshamn blir det i alla fall, och mys blir det. Hoppas på sol, så man kan chilla vid havet och låta pappa gå loss med grillen, hihi... :)

Jobbhelg som sagt. Hotellet. Plus ett gig imorgon. En vigsel. Måste öva på de låtarna nu, innan klippningen, för sen får vi celebert besök från Hovås. ;)

Lägenheten börjar ta form och väggarna är inte helt kala. Bara nästan. Hehe. Vi börjar bo in oss och vi äälskar det. Lägenheten, området... Malmö is the shit plötsligt! :)) Helt underbart. Kom och hälsa på oss vettja!

Nej, nu gnager bröllopslåtarna mig i nacken. Bäst att ta tag i dem. Spelade hemma igår så vi får väl se om grannarna står ut eller om de kommer klaga... Hoppashoppas förstnämda! Please? I situationer som dessa längtar jag onekligen till ett hus, hihi. Att kunna väsnas utan att tänka på det, och inte störas av andra är väl det enda jag skulle vilja tillägga detta boende. Men annars så är det faktikst alldeles, alldeles underbart! <3

Puss hej!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback