Vardag.

Så var det vardag igen. Och på många sätt är det väldigt skönt (som jag skrev då jag hade lite ångest över att lovet började ta slut). Men det är ju helt galet va fort dagarna flyger förbi nu när man har massor att göra! Blir sena kvällar och tidiga morgnar... och där emellan hinner det hända en hel del. Puh. Så nu ska det bli skönt med helg! :) Den är dessutom nästintill obokad, vilket jag ser som en bedrift och något skönt och bra. Heja heja. Tid att sova liite längre, tid att ladda batterierna men också få övat och fixat med saker som inte hunnits med. Ingen rast och ingen ro här inte, haha!
Nu vankas det dock soffpäs och lite meck med nya rosa mobilen (som jag för övrigt är som mobilnybörjare igen med, pga att jag aldrig tidigare ägt en Samsungtelefon..! haha. Hrm!) :P

puss puss
Hydonk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback