Shoegirl

Skorna (på bilden en bit ner här) från Din Sko var ingen hit. Söta, javisst, men fodret var ju rena skämtet, faktiskt. Inte någonting värt att satsa på. Men det är kanske så. Att Din Sko är bäst när det gäller billiga sommarskor som är söta och ändå slits ut på nolltid. Men när det kommer till vinterskor, som ska hålla både kyla och snö utanför... Då tror jag helt klart att det är bättre att betala mer på ett annat ställe. Yep. Typ Vagabond. Typiskt bra vinterskor, hehe. Så det blev det idag! Ett par fina, lurviga (insidan) lite lägre vinterstövlar (eller högre vinterskor, beror lite på hur man ser det) i brunt skinn... mmm! <3 Me love. Och sen när jag stod där, så uppenbarade det sig ett par fantastiskt söta små röda pumps - också från Vagabond och med fantastisk rea dessutom! Haha. Så heja, det fick det bli också! Så nu är jag glad som få och har helt klart använt upp veckans skobuffert, hehe. (Varav två av paren visst råkade bli röda pumps..!) :P

Brunch på Kungsgatan blev det också! Vilket mysställe det är! Prisvärt också, vilket gör att det nog börjar bli ett av favoritställerna här i Malmö. Högt i tak, mycket vitt, fina möbler och vacker musik... Och så inga överdrivna priser. Och gott! Frallor med skina, ost, brie, marmelad, grönsaker, gott kaffe och kalasgoda våfflor... mumma! ;)
Rekommenderas varmast.

Nu är jag dock tillbaka i lägenheten och funderar på vad jag ska hitta på. Calle jobbar hela helgen. Kanske att jag tar mig spelledigt idag och gör sånt som annars brukar falla bort: läsning i soffan till exempel. ;)
Sen finns här ett och annat att göra ju. Städa och plocka ner julsakerna, sortera ren tvätt och göra plats för nya skor till exempel... ;)

Önskar er en skööön lördag!
Kramar från Johanna***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback