I väntan på massage och mys*

Det extreemt gråa och tråkiga, lite halvblöta och ruggiga vädret håller i sig och det är inte utan att jag läängtar till min helkroppsmassage som jag ska på senare i eftermiddag! Det ska bli såå skönt! :) Och efter det ska jag hem till Frida, äta middag, umgås och dricka vin. Ska bli extremt gött det också. :)

Det blev Björn Borg-väskan för övrigt. Och den blir som födelsedagspresent från mina snälla föräldrar. :) Så praktiskt va! Ser idag att den inte ser exakt ut som på bilden, men nära på.
Skorna håller sig kvar i mitt huvud, så det kanske får bli en till titt på dem...  Kan ju inte åka till Alperna i vare sig trasiga vinterstövlar eller mina älskade GANT-stövlar! :P

Ambitionen om att träna finns där som alltid. Denna jul har den dock varit väl instoppad, haha. Men nu börjar den verkligen leta sig fram, och i helgen får det fasen bli lite träning, Hydén! Lider helt klart av myror i byxorna! Haha.

Annars är det inte mycket som står på schemat dessa sista lovdagar. Julen ska städas ut och lite så bara...
That's all folks.

Until we meet again.
Pussen, Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback