2009: Senapsåret!

Tänk, idag var det fint väder i Malmö! Detta får man ju inte gå miste på, så jag och Hanna traskade ut på en långpromenad i det kyliga och fina vädret. Mmm! Skönt med frisk luft. Får försöka komma ihåg det även när skolan har börjat. Blir så lätt att jag bara kommer ut då jag är på väg antingen till eller från skolan. Och det räcker ju inte.
Ska också bli bättre på att unna mig massage. Min rygg är ju som den är och det är värt så himla mycket att få bli lite ompysslad och utknölad! Mmm. Och så mer tid för nära och kära - vilket är årets nyårslöfte. Det, plus att jag måste lära mig äta senap. Senap var en del av förra årets "I-år-ska-jag-lära-mig-äta..."-löfte (ambitionen var i fjol både banan och senap), men det blev aldrig riktigt bra. Bättre, men inte helt ok. Inte som jag lyckats med både tomat, oliver och banan. ;) Senapsåret, detta alltså. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback