2009-01-08

Det är ett extremt grått och tråkigt väder som ligger över Malmö idag. Riktigt rått ser det ut att vara. Brr! Ska snart ta mig en varm skön dusch, innan det är dags att öva och sedan ta en kaffe med Hannapanna. Kan inte lite sol eller ännu hellre snö infinna sig tills dess? :)

Ännu en sovmorgon (jag har nog satt personligt rekord detta lov) idag, lång frukost med Sydsvenskan och sedan var det dags att ta grupparbetsskivartjuren i hornen - vilket jag också gjorde och nu är jag klar med mitt. Skönt! ;)
Usch, det är bara ynka fyra dagar kvar på jullovet! Buhu. Jag hade gärna haft en vecka till... Men, som sagt, brukar det ju vara skönt när man sedan väl kommer igång. Nu innan ska jag dock har det så lovigt jag bara kan. Hihi.

Önskar er en skön dag.
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback