Våra barn?

Haha, nu har jag just roat mig med att kolla hur mina och Calles framtida barn skulle kunna komma att se ut! Tänk va internet har mycket att erbjuda va, hehe. ;) Tackar Sofia för länken. Rolig start på en söndag! :)

Vår dotter:



Vår son:



Söta ungar ju! Tveksamt dock om jag skulle satt på dem dessa huvudbonader...! ;)


Idag är det söndag och den sista i Malmö på ett tag. Snart dags för långpraktik i Göteborg! Spännande..
Så idag ska jag (alldeles strax) öva och förbereda två läxor, samt äta en semla med Linda och Josefin. :)

Igår kväll var en mycket trevlig sådan! <3 Finaste Sofia var här med sin lika fina Viktor och vi hade det så mysigt så. :) Åt mat och mousse, drack vin och öl, såg lite på Melodifestivalen och spelade Wii! Kul kul. ;) Kom snart tillbaka! <3


Puss och kram från cyber-mamman! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv<3 Det var så roligt att äntligen komma ner och se hur ni har det:) Måste göras om! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback