Provisoriskt hem i Hovås

...har jag nu och i tre veckor fram över. Götlaborg för hela schlanten. ;) Det är dags för långpraktik och för att få vara någon annanstans än på musikskola, fick jag så vackert maka mig hit. Men det gör mig ingenting. Härligt att få tid till att träffa alla fina människor som finns här för en gångs skull! Bor hemma hos Calles storebror, så mys med lilla Ebba är ju inte heller fel. ;) Hon är så söt, denna tös!

Nu har jag mer eller mindre plågat familjen med övning. Blir lite provosoriskt såhär, men jag fick i alla fall lite gjort... Och nu har solen tittat fram, så en promenad sen känns givet!
Att komma ifrån Malmö lite, från alla vanliga vanor och måsten, är nog inte så dumt. Ser fram emot lite ledig tid att spendera på till exempel böcker, foton, promenader och liknande. Får se hur länge det dröjer innan chillet tar kol på mig, haha. Hade ju en liten knäpp igår, haha. Då tog jag helt ledigt från allt, och fick damp sådär vid tiotiden - på morgonen! Haha. ;) Jag får återkomma med hur det går, helt enkelt.

Hoppas allt är fint med er som läser. :)
Många soliga kramar
Johanna***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback