*längtar till skidresan*

Jag blir lite smått galen på att dygnets timmar inte räcker till! Ska det alltid behöva vara så?
Känner mig helt klart i behov av en sovmorgon - men när det ska hinnas tas är en annan femma...
Öhh.
Gick hem ganska tidigt från skolan idag dock, vilket var skönt. Så nu tänkte jag öva hemma lite innan det är dags för kvällsmat och kvällens orkesterrep.
För att sedan åter komma hem och få njuta av lite kväll, och framför allt av Calles och Erikas sällskap! :) <3
Ja, för Erika är på besök och det är så mysigt så mysigt hihi.

Helgen spenderades med dem båda hemma hos mamma och pappa. Vi firade min och Calles födelsedag och så var vi ute och svirade med Lisa, då Calle och hans funkband spelade på hotellet - kalaskväll var det! ;)

Usch, känner mig lite varm... (efter att ha frusit hela dagen)... Inte läge att bli sjuk nu! :S
Annars är allting bra, hihi! ;)

kram kram
Johannanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback