Fin dag idag.

Johanna borde verkligen gå och lägga sig. Hon var faktiskt på väg för ungefär en halvtimme sedan, men så såg hon att datorn i musikrummet stod på och tänkte att en mailkoll inte skulle skada. Och här sitter jag alltså kvar. Med ögonlock tunga av John Blunds magiska pulver. Sikka skills han har, den där grabben!
Hmm.
Ambitionen är att gå upp i ottan för att få övat så mycket jag kan på förmiddagen. Sen har jag nämnligen lektioner heeela eftermiddagen. Bläh. Men det hela kommer avslutas med träning och stämledarmiddag, så det blir nog en bra dag ändå, hoppas jag.
Det är lite klurigt det där när man både är nattuggla och en som helst vill vara uppe med tuppen och jobbar effektivast då..!
Det helt fantastiska vinterväder vi har haft här de senaste dagarna hjälper dock avsevärt! Helt underbart! Så ljust, så klart och kallt, vitt och soligt.... åh, me love! Och me be very very sugen på skidsemester nu nu nuu! :)
Idag var hursomhelst en BRA DAG. Jag var uppe tidigt och fick mitt favoritrum -yey. Sen hade jag inga lektioner utan baara övning på schemat. Så himla skönt! Så jag kunde unna mig både förmiddagsfika och kopieringspaus, haha. ;) Och en lugn lunch i goda vänners lag. Mmm. Nästan bäst av allt var ju att jag ganska så tidigt var "färdig" ("" skriver jag då det uppenbarligen alltid finns mer att göra och lära...) relativt tidigt. Så hem bar det, till Calle som varit ledig. Vi tog en liten fika och njöt lite av att vara hemma, innan vi gav oss ut på en härlig vinterpromenad. Snöade och var så mysigt så. :) Drack chai och letade snowboardbyxor till Calle. Sen åkte vi hem och lagade en massa mat(lådor). Så gött så. För att avsluta kvällen med "Morden i Midsomer" och glass. :)
Mmmmm!
Nu skaa jag dock hitta till sängen och sova lite granna.
Puss och god natt!***

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh,gumman! Låter hur mysigt som helst :))) Ibland bara kommer de,de där riktigt bra dagarna! Ringas i helgen kanske? Nu ska jag också sussi-nana! Puss o godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback