Snön ligger vit på taken...

Jag ÄLSKAR snö. Hade mer än gärna haft den under hela vinterhalvåret! <3 Så mysigt att den är här. Jag blir så lyckling, lugn, glad och pigg. Mmm! Viva la schee! ;)
För övrigt så rullar julkonsertsprojektveckan på. (Långt ord, hehe, puh). Konsert på söndag. Sen är det lov..!
Lov och lov... spelar både på måndag och julafton och så gäller det ju att råöva julläxan om man nu ska ta sig ledigt några dagar sen med någorlunda gott samvete... :P Gött ska det bli i alla fall. Och soligt, I hope. Tänkte på det under repet idag, att min hud liksom skiftar i rosa och ljusblått... en härlig kombo, oh yeah! :P
Men förutom den bleka vinterpälsen så är det ganska så bra med Hyddan. :) Julen är ju här, whiihi. Och vi myser på bäst vi kan här i stugan. Har bakat en massor, pyntat och lackat och lyssnat på julskiva efter julskiva... tihi! Jag ÄLSKAR julen också. ;)
"Du kommer att bli en så bra mamma", sa Calle till mig när jag som bäst höll på att klä vår gran. Det värmde gott i vår då ganska svala lägenhet (men nu är den varm, hurra! hihi). En pysselmamma lär jag ju bli i alla fall... hehe! :P
Imorgon väntas mastodontrep med skolan, så jag ska strax gå och lägga mig.
Så god natt och god jul, gott folk.
Sov sött!
<3
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback