Julmys

Efter ännu en helg totalfylld av spelningar tog jag mig ledigt idag och har spenderat större delen av dagen med Hannapanna. Vi har haft det så mysigt så - myst i våra lägenheter med kaffe och te, besökt IKEA, gjort nejkliksapelsiner och så avslutade jag dagen med att köpa en gran! :) Så ikväll ska det pyntas! Mmmm.
Mysdag. :)
-
Helgen var väldigt trevligt - lördag med Banankvartetten och söndag med Vindla. Massor av jul- och luciamusik, massor med bil/buss/tåg/taxiturer, intressanta musikupplevelser (kan man kalla det så kanske..? hehe) och en hel drös med trevliga människor. :) Och som pricken över i fick jag åka hem till mamma och pappa där inte bara de väntade, utan även kusin, morbror och efterlängtade morfar! :) Whiii! Mammas mat, lussekatter och nyrenoverade rum gjorde ju inte saken sämre... ;)
Myshelg. :)
-
Imorgon drar skolans julkonsertprojekt igång. Det ska bli mys. Verkar vara ett aningens lökigt program, men det ska nog gå bra, hihi. Konsert på söndag kl 16 om ni har lust att lyssna! :)
-
Nu ska jag fixa i vår lya och göra plats för herr Gran. Han väntar på värmen där ute på balkongen...
Kram hej!
// JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback