HEJ!

Kanske att den extremt välfyllda veckan har förlängts och varar denna vecka ut, men nu är i alla fall orkesterkonserterna och framför allt betinget avklarat, vilket känns s.k.ö.n.t.!! :)
Jag är nöjd och glad, vilket känns extremt gött.
Fyra spelningar i helgen, men tar mig spelledigt idag (och igår) eftersom jag tycks ha överanstängt min vänsterhand en aning... :S Detta ger å andra sidan mig tid att göra sånt som jag verkligen inte hunnit ta tag i tidigare - boka klipptid, hänga med kompisar, handla julklappar...
Ida sov hos mig natten till igår (efter mycket trevlig kvartettfest) och kom att stanna till kvällen - en supergo dag fylld av mys på stan och pyssel i lägenheten - I like! :)
Så nu när jag andas igen kanske jag kan bli både flitigare på att höra av mig till nära och kära och skriva lite här... ;)
Tills vi hörs igen får ni ha det BRA!
Kramar // Johanna <3
-
Här följer en fantastiskt go bild från Bad Gastein (gissa om jag/vi längtar dit!):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback