Måndagsgalej på ingång...

En eloge till dem som alltid går upp i ottan för att jobba. Jag beundrar er. Jag är dödstrött. Hehe. ;)
Efter en skön sommar med mest lov och bara lite jobb då och då, är jag nu inne i mina heltidsveckor. Och fy fasen vad det är jobbigt! Att gå upp innan klockan fem och jobba till klockan ett, två, tre... Det tar på krafterna. Speciellt när man dessutom har lite svårt att komma i säng, hehe. ;)
Men imorgon är jag ledig och ikväll blir det (faktiskt) lite Malmöfestival! Salem al Fakir och Operaorkestern ska spela och vi är några tjejjor som ska ladda med en öl. Ska bli micket trävligt! :)

Annars rullar det på. Näst sista sommarlovsveckan. Liite ångest, men det löser sig. :P (Allt har ju sina fördelar).

Nu är det dock dags för mig att göra mig i ordning.
Ville bara uppdatera lite - även om det kanske blev historiens tråkigaste blogginlägg, hehe. :P

Kram på er i alla fulla fall! :) - Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback