EFFEKTIVT LEDIG - är det så man nyttjar lovets sista dagar bäst kanske?

Så vad gör man då, denna sista vecka på sommarlovet?
Har ingenting inbokat idag, men en hel lista med saker jag skulle vilja hinna med!
Har gått ut hårt, hehe, och tillbringat förmiddagen med att sortera noter. Puh, vilket jobb! Och ändå är inte allt klart. Men en bit på vägen är jag, heja heja. ;)

Jag ska strax ta mig ur pyjamasen och fixa följande saker:
- hämta två par skor hos skomakaren
- returnera lite varor till H&M
- lämna tillbaka noter till bibblan (eller ska jag låna om?)

Borde dessutom fixa till min cykel. Den behöver ett litet lyft både här och där och det är väl bäst att fixa det nu innan skolan drar igång, tänker jag. Men imorgon kanske? Cykelmeck (eller tja, jag lämnar ju in den, hehe..! :P) och lite heminredningsshoppning imorgon? :)

Och så ska det spelas cello och gymmas.
(Och vikas lakan och bokas tvättid).

Sådär ja. Nu har ni mitt liv svart på vitt. ;)

Kan avsluta med att tipsa om två filmer vi såg i helgen:
MÄN SOM HATAR KVINNOR
SLUMDOG MILLIONAIRE
Se dem!! :))

Kramar från söder*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback